Friday, February 6, 2009

Tanken / The thought

Mamma: -Hva er virkelighet?
Sønn: -Jeg vet ikke.
-Jamen hva tenker du på når jeg sier virkelig?
-Jeg tenker på... at jeg tenker... at det jeg tenker kanskje er virkelig.
-Hva tenker du på da?
-At jeg tenker, skjønner du vel.

(Hentet fra boken "Vi er alle opp ned" av Trine-Line B. Biong - samtaler mellom mor og sønn)

Mom: -What is reality?
Son: -I don't know.
-Well, what do you think of when I say real?
-I think of... that I'm thinking... that what I'm thinking maybe is real.
-What are you thinking about then?
-That I'm thinking, of course.

(From the book "We are all upside-down" by Trine-Line B. Biong - conversations between a mother and her son)

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to comment! I read and enjoy every single one! :)
Because of a sudden surge of spam lately, I've decided to disable anonymous comments, in hope of eliminating the problem. Thank you for your patience. :)